A Relationship ==,


Assalamualaikum readers . Semakin hari , aku semakin bosan tinggal kat rumah nii . HAHAHA *membebel ACT harii nii aku ke sekolah menengah temankan my mom daftarkan adik aku yang baru masuk Form1 . Wahh-II miss gila aku kat sekolah . nak sekolah juga laa . Aku nak masuk Form5 balik . hehehe .

Tadi aku jumpa kaunselor kesayangan aku , Cikgu Hazleza :') Haaa rindu cikgu sangat-II . Ermm sempat tegur dia . Dulu dia laa tempat aku mengadu and berkongsi suka duka aku time aku kat skolah , dia laa yang sentisa bagi aku nasihat and ambil berat sal aku . Well aku kan AJK Tertinggi Pembimbing Rakan Sebaya (PRS) *perasan aku dah melebihi paras bahaya HAHAHA . Bimbing laa sangat kan :))

Berbalik kepada isi entry aku yang sebenar . Sebenarnya dalam beberapa harii nii aku dilanda dengan sedikit masalah yang menguji emosi juga laa . EX aku back in my life . He wanna me back , Apa yang harus aku buat , terima kembali or Errr ==" . Aku kompius .

Seperti orang ramai katakan yang "buku yang sudah habis dibaca , kalau diulang balik bacanya of coz The End dia tetap sama je kan" , Aku bimbang camtuu laa , Kalau aku Couple balik ngan dia , aku takut benda yang sama dulu terulang lagi . Lagipun , entry sebelum aku pernah bagitahu kalau Couple of coz putus and akan benci-II lepas tuu putus contact . Aku taknak camtuu . Oleh sebab tuu aku lebih suka berkawan . Berkawan takde istilah putus oke .

Oleh itu , *amboii macam nak buat essei pulak HEHEHE . Ermm nak bagi nasihat sikit kat adik-II yang baru masuk dalam dunia Couple nih . Dalam satu hubungan kalau nak kekal ;
  • Terima Si dia seadanya - terima kelemahan & kekurangan dia
  • Kepercayaan sangat penting dalam hubungan *nasihat abang angkat aku dulu
  • Kejujuran pun penting juga baru kekal
  • Jangan nak curang bila dah berpasangan - nanti menyesal
  • Jangan ada perasaan cemburu buta - selidik elok-II dulu oke
  • Pesanan terakhir jangan percayakan Boys/Girls 100% oke
Itu je aku dapat pesan kat korang . Pesanan yang last tuu sebab aku pernah dah alami , terlalu percayakan dia sampaikan dia mainkan aku pun aku tak perasan . Lupakan sal aku . Sekarang aku dah bahagia dengan adanya NH & abg agkt aku Keayoo . HAHAHA Ehh lupa pulak , pesan satu lagi nihh , jangan ikut sangat kehendak BF/GF korang tuu oke . Heeee

Semoga ukhwah yang terjalin sentiasa berkekalan :) Dedaa

2 littlestars:

  1. wuuu ., *ni last komen yng ada unsur perasaan* , okay , selamat berbahagia dengan pilihan hati awk k , tc :D welcome 2013 , harapan baru , impian baru ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe xder hal laa . we are friends . Pilihan hati saya maybe kat U nanti :3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner