Aku Sayang 5Sains1 2012

Assalamualaikum . Hai bloggers . hari nii baru ada mood nak update blog . tiga empat hari nii asyik sakit kepala pikir kan masalah lepas satu-II melanda diri aku . tapi aku hanya mampua bersabar sebab masalah yang melanda akan mengajar aku erti untuk menjadi dewasa . Cewaahh berkata-II bijak :3 tapi apa yang aku katakan nii betul tak ?! :)

Kembali ke cerita aku yang first tadi . aku just wanna to intro The Ex's Student 5science1 2012 of SMKRP . first sekali aku senarai kan nama-II pelajar kelas aku nii . aku letak nama panggilan je oke :D

Post nii special untuk diorang yang takkan aku lupa sampai bila-II :)

| abe long , pakculan , emey , miyu , jiji , sobri , edy , lokme , jenal , wani , nik , tiqah , kirin , eyla , tihah (ah) , hasmah , leyha , terDs , tYra (aku ) , tihah , ainul , syaida , che nah , bila , midah , pira , hajar , elyn , piqah , mimi , puteri |


Itu semua senarai nama pelajar kelas aku sekali dengan gambar kelas aku yang paling spoting sekali . aku sayang diorang . sekarang aku perkenalkan gambar-II diorang pulak oke .

nii gambar bersama Pengetua SMKRP . Kami sayang pengetua sebab pengetua banyak bagi kami nasihat yang mana salah and yang mana betul , picture nii time jamuan akhir tahun kami . cikgu-II kata jamuan paling hebat besar sekali errr ==" entah lhaa . *sungguh ceria abg mirul kita dengan senyuman nya yang memukau itu :)


Kami bersama Cikgu Nora yang merupakan cikgu Bahasa Melayu kami . dari form4 lagi tau . Dia larr yang melayan telatah kami di dalam kelas setiap hari . Memanggil nama kami menggunakan suaranya yang seksi . Setiap kali masuk kelas pasti salah sorang daripada kami akan terkejut dengan panggilan nye yang mengejutkan . he3 . *mangsa yang sering terkena ialah Saleha :3


Bersama sir kami iaitu Sir Wardi yang sentiasa bersabar dengan gelagat kami di dalam kelas . Sering kena junjung kerusi and "keno Bledak atas belakang dengan buku yang digulung" [kelantanese language] . Tapi kami sentiasa tersenyum kerana sir sentiasa memberi semangat kepada kami menggunakan senyuman yang teramat mahalnya itu and his eyes yang BULAT gotey :) *mangsa keno bledak sopmo are aku , terDs , Leyha and eyla :D and Ainul yang diberi name oleh sir Sleeping Beauty sebab suka tido time sir =.=


Our Hero's with Cikgu Physics iaitu Cikgu Tengku Azeezo ataupun kami memanggilnya ayahanda and Ustaz ataupun kami memanggilnya abe Taz . Cikgu-II yang tidak pernah marah kami walaupun kami banyak melakukan kesalahan tapi sebaliknya mereka menasihati kami menggunakan kelembutan , Kami sungguh bertuah kerana mendapat guru-II yang mengambil berat seperti mereka . *Miss Fira rapat sangat dengan mereka and mereka selalu ketawa dengan gelagat miss Fira dalam kelas ^_^


Gambar kami apabila tamat nya perjuangan kami as Student menghadapi peperangan SPM 2012 . Kami telah dihujani dengan balingan tepung HAHAHA The best moment lorh . MERDEKA 3x . Kami amat merindui suasana sekolah after this . *sungguh bergaya abe long mosing . He3 :3 orang paling semak 5sains1

Dah letih menaip . kisah 5sains1 belum tamat lagi . Insyaallah petang nanti aku sambung lagi . aku akan gabungkan dengan pelajar 5sains2 . pelajar paling spoting . BTW jangan lupa datang lagi nanti ye kawan-II .
Semoga ukhwah yang terjalin akan sentiasa berkekalan :) daa

All picture from my Friends FB and kebanyakan edited by Abe Long :3

0 littlestars:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner