Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak

Giveaway NewYear 2013 JiwaRosak

Assalamualaikum . Amboihh lama tak join GA . Nii nak join nii and nak sarankan para readers join jugak GA nii . Aku tak mengharapkan menang sangat , just nak tingkatkan readers aku je jenguk blog aku yang selalu je comel bersawang nii Ngeee ^^, 

Nii senarai link sponsor untuk giveaway nii :

  mGosip
  Cuba Teka 


Join GA nii mudah jer . Hanya lakukan 5Step jer . Nak tau step dia apa ?! Just tekan gambar GA kat atas tuu and akan direct terus ker penganjur GA nii punyer link GA . hehehe . Aku dah ikut semua Step . anda apa lagi . Join laa . Hadiah menarikk sangat-II , Tapi aku kan dah cakap . tak berharap sangat menang . Nak tingkatkan readers jer :'D. Sempat lagii join . Pemenang akan diumumkan pada 4 Februari Pukul 12 TengahHari . Eh lupe , Step last aku tak selesai lagii .

Aku nak tag ;

Oke done . Semoga Ukhwah yang terjalin sentiasa berkekalan :'/

3 littlestars:

  1. hye
    dr GA yg same ^^
    http://iema90.blogspot.com/2013/01/giveaway-newyear-2013-jiwarosak.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner