Tired Today


Assalamualaikum . Woooo So tired today *peluh busukk
Harii ni kuar dengan crush bestie pergi bank and done beli no. pin UPU -,-
OMG !! We're so lucky sbb tak ramai orang kat bank . *senyum lebar kejapp
Kat bank kitorang jumpa crush kawan lama , Azan , Tihah and Zinie also Ika .
Oke selesai dah belii no. pin UPU , isi borang je tak lagii . *Sabar dulu Raa

Tadi kawan aku text . dia tanya dah beli belum no. pin UPU tuu , and dia tanya camne nak beli . Aku pun bagitahu sebiji sebutir *mixed loghat kat dia . HAHA akhirnya dia faham . Dia tanya aku bila nak isi . Aku cakap entahlaa . nak kena pergi tanya cikgu macam mana nak isi . Waiting dia jelaa balikk nantii , bleh pergi sesama ramai-II kan serbu sekolah SMKRP kesayangan aku yang "Gedevomm Meletopp" tuu kan .

Oke entry aku dah lari tajuk , haa lepas pergi bank , kitorang jumpa kawan kat kedai diorang kerja , berbual kejap , haishhh *berpeluhh tak henti-II Panas gilerr wehh . Sabar jelaa kan . Lepas tuu pusing satu kedai RP , aku shopping sikit *sikit jer duit masyukk cikit minggu nii .

Haaa yang paling best , lepas tuu cari Job , lastly aku dapat kerja . Syukur Alhamdulillah , thanks kawan tolong aku cari kerja tadi . Esokk dah start keje . Hope everything oke . Doakan aku oke . Sayang readers aku forever laa .

Oke laa aku letih harii nii , esokk keje . Malam nii kena tido awal *semangat nak kerja first time kan hahaha . Daa *sambil lambai tangan ngan muka senget hehehe Semoga ukhwah yang terjalin sentiasa berkekalan :)

0 littlestars:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner