Without Him :'(



Assalamualaikum , taktau kenapa aku memilih tengah malam untuk berblogging menaip entry nii , I don't know why , i never feel like this before this *air mata mula mengalir Entah kenapa aku terlalu rapat nga abang aku . Sampaikan bila aku mengetahui dia akan berhijrah ke Shah Alam tak lama lagii untuk pergi bekerja , aku terkejut mendengar keputusan dia . Yess memang berat bagi aku sebab selama selepas aku habis SPM , dia yang sering bersama aku membuat aku gembira dengan telatah "Palo Gilo" dia tuu .

Lepas SPM . aku mula kenal dengan dia , yess memang mula-II kami agak kekok antara satu sama lain . tapi lama-II kami makin terbiasa dengan perangai kami yang lebih kurang sama *sapu air mata . Tapi sekarang he will leave me alone here and here . Macam-II feel ada nii , entah laa aku oke ke tak lepas jauh nga dia , jarang text nanti , jumpa and other .

Aku tak pernah lepak gila-II macam aku lepak ngan abang angkat aku yang sorang nii . Aku sayang dia tahap gaban . Aku anggap dia macam abang kandung aku and kawan aku the best *lap hingus yerkk :'D

Abang , aku nop terus terang , tak kisah laa orang lain baca pom . Honestly , Aku sayang mu giloo *statement brani matii . Mu g tempat org tuu jagoo diri deh . jangan lupo ko aku pulop . jangan lupo ko gewe mu jugop dehh . Abang jangan uak prangai dehh . Aku tunggu mu kelikk plop nantii . Hope takkan ado gapo-II pom hop akan beruboh :'/ -Tyraa-


Tepat pukul 12.00 aku post entry nii (':

0 littlestars:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner