Yang aku sayangi .

Assalamualaikum . Jarang sangat2 aku buat entry , ada laa sbulan 2 3 kali camtu . tu pun kalau rajin .

Act aku homesick , sumpah aku rindu sangat2 parents aku . Erm hari nii kat rumah ada buat bakar satey , sesungguhnya aku jeles sebab aku sorang je takde . Maa call bunyi happy sangat2 kat rumah , sedangkan aku kat sini sedih , homesick . Sabar tyra sabar , kau akan balik nanti insyaallah .

Malam nii aku akan perkenalkan orang2 yang paling berharga dalam hidup aku , Maa , Ayah dan Nenek (Mek) .

Sesungguhnya aku rindu gilaa dekat diorang kat Kelantan . Last jumpa cuti sem tahun lepas , xtau knapa airmata aku menitis kerana sangat2 merindui diorang . Aku terasa aku sangat lemah skarang , hanya diorang yang mampu naikkan semangat aku balik . Hanya diorang .

Setiap kali mendengar suara diorang , hati ku sebak teringatkan wajah diorang , betapa besarnya pengorbanan diorang selama nii .

Aku sayang diorang teramat sangat , tanpa diorang siapalah aku di dunia ini , tanpa diorang hidup aku kosong , diorang yang sentiasa di samping aku xkira susah mahupun senang , Insyaallah suatu hari ini aku akan cuba menggembirakan diorang dengan kejayaan aku .

Sama-2 kita doakan supaya Maa , Ayah dan Mek sentiasa sihat sentiasa bertenaga untuk melihat kejayaan aku suatu hari nanti . Hanya untuk diorang . KakLong sayang semua :)

0 littlestars:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Copyright | All Right Reserved by Owner